Έχουμε μια απλή θεωρία. Οι κύκλοι που βλέπετε είναι το σύμπαν της μάρκας. So far so good? Πάμε παρακάτω.

 

Εδώ βλέπουμε ότι ο καταναλωτής είναι μόνος. Απελπιστικά μόνος. Σαν σέντερ φορ της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Μάλτας. Από την άλλη, διαφημιστική και πελάτης αλληλεπικαλύπτονται στο τι θεωρούν καλό για τη μάρκα. Συμπέρασμα: Red alert. Πρόβλημα. Που συνήθως συμβαίνει στις μακροχρόνιες σχέσεις διαφημιστικής και πελάτη. Στην XL προσέχουμε πάντα, ώστε οι μακροχρόνιες σχέσεις μας με τον πελάτη να μην επηρεάζουν ποτέ τη σωστή μας κρίση.



Εδώ βλέπουμε ότι η διαφημιστική είναι μόνη της, ενώ ο πελάτης με τον καταναλωτή επικαλύπτονται. Αυτό σημαίνει διαφημιστική αλαζονεία. “Εγώ ειμί” Στην XL δεν υπάρχουν τέτοια κόμπλεξ. Είμαστε μαζί με τον πελάτη, και δεν κάνουμε του κεφαλιού μας. Τι μας έχει δείξει η πείρα και η ζωή; Ότι πολλές φορές, η λύση για τα προβλήματα του πελάτη κρύβεται στη γνώση του πελάτη.


       


Εδώ ο πελάτης είναι μόνος του. Αυτό δεν είναι σωστό. Ή ξέρει τόσο καλά τα πάντα, (οπότε δεν χρειάζεται διαφημιστική), ή δεν γνωρίζει τόσο καλά κάποια μέσα, ειδικά κάποια νέα διαφημιστικά μέσα (όπως πχ η διαφήμιση στο FaceBook) και παρασύρεται. Στην XL φροντίζουμε ότι ο πελάτης μας δεν θα πέσει σε τέτοιες “κακοτοπιές”. Μπορεί κάποιες φορές να τον στενοχωρήσουμε. Αλλά δεν πειράζει. Κάποια στιγμή θα μας ευχαριστεί, όπως εμείς ευχαριστούμε τους γονείς μας που μας έβαλαν σιδεράκια ενώ δεν θέλαμε.Σύμφωνα με τη φιλοσοφία μας, όσο περισσότερο επικαλύπτονται οι 3 κύκλοι, τόσο καλύτερα κινείται η μάρκα.



Και το τέλειο;


Voila